HOTEL 2022: 6 ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ

Ως απόρροια των παγκόσμιων εξελίξεων των τελευταίων ετών ήταν να αλλάξει η  συμπεριφορά των καταναλωτών και να διαμορφωθούν νέες συνήθειες και προσδοκίες. Αδιαμφισβήτητα αυτές οι αλλαγές επηρέασαν τους περισσότερους κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας όπως και τον νευραλγικό κλάδο του τουρισμού. 

Στο δρόμο προς την ανάκαμψη, είναι σημαντικό για τα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στην κατανόηση της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς των καταναλωτών και να επανασχεδιάσουν την εμπειρία του πελάτη (User eXperience). Ταυτόχρονα, πρέπει να καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες για τη βελτίωση της επιχειρησιακής τους ευελιξίας και της τεχνολογικής τους ανθεκτικότητας.

Ακολουθούν ορισμένες από τις τεχνολογικές τάσεις που πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο του Hotel το 2022:

Hotel Technology
Smart Hotel 2022
New Hotel 2022

Hotel 2022: Ενοποιημένα συστήματα

Μια από τις πιο σημαντικές “τάσεις” στον κλάδο της φιλοξενίας στις μέρες μας είναι η έννοια του έξυπνου ξενοδοχείου | Smart Hotel 2022. Στη σύγχρονη ξενοδοχειακή πραγματικότητα, όπου η εμπειρία του επισκέπτη, ή αλλιώς η “εμπειρία του πελάτη”, θεωρείται μέγιστης σημασίας και παράλληλα η μείωση του λειτουργικού κόστους είναι κρίσιμη για την επιβίωση της επιχείρησης, η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών είναι επιτακτική.

Το να επενδύσετε σε τεχνολογίες αιχμής όπως την αναγνώριση φωνής, που είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να μπορείτε να διαχωρίσετε τους πιστούς πελάτες από τους νεοεισερχόμενους, να γνωρίζετε σε ποιό τομέα τα έξοδα σας εμφανίζονται περισσότερο αυξημένα και ποιες υπηρεσίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες σας.

Οι ενοποιημένες λύσεις λογισμικού συνδυάζουν το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων με όλες τις άλλες διαδικασίες και δυνατότητες που θα χρειαστείτε για τη διαχείριση των υπόλοιπων χώρων σας, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των εστιατορίων, των ιαματικών λουτρών και άλλων χώρων, όπως είναι το γήπεδο τένις, γήπεδο γκολφ ή το wellness center του ξενοδοχείου σας σε ένα ενιαίο σύστημα.

Με όλες τις πληροφορίες για τους επισκέπτες και την επιχείρησή σας σε ένα μέρος, θα έχετε την δυνατότητα  να διευθύνετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Μπορείτε επίσης να μάθετε για το υπόβαθρο και τις προτιμήσεις των επισκεπτών σας και να τους παρέχετε πακέτα και ειδικές προσφορές που ξέρετε ότι θα τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Virtual Tour for Hotel 2022

Οι χρήστες μπορούν πλέον να εξερευνήσουν ένα ξενοδοχείο και τον περιβάλλοντα χώρο του με έναν πολύ πιο καθηλωτικό τρόπο από ποτέ, με τις εικονικές περιηγήσεις σε ξενοδοχεία. Οι εικονικές περιηγήσεις αλλάζουν τον ξενοδοχειακό τομέα με τον ίδιο τρόπο που μεταμορφώνουν τον κλάδο των ακινήτων με πολλαπλά οφέλη για τον κλάδο.

Οι κάμερες υψηλής ανάλυσης και ο εξειδικευμένος εξοπλισμός μπορούν να φωτογραφίσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των ξενοδοχείων με απίστευτη λεπτομέρεια. Στη συνέχεια, τα δεδομένα των χώρων που συλλέγονται επεξεργάζονται για να δημιουργηθεί το ακριβές ψηφιακό δίδυμο του κάθε χώρου, με αποτέλεσμα μια διαδραστική περιήγηση στην οποία ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ποιο δωμάτιο θα επισκεφθεί, καθώς και να ανακαλύψει τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Οι τελευταίας τεχνολογίας εικονικές περιηγήσεις σε ξενοδοχεία είναι συμβατές με όλες τις συσκευές που διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να προβληθούν σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή, συμπεριλαμβανομένων των φορητών και των επιτραπέζιων υπολογιστών. Οι περιηγήσεις μπορούν στη συνέχεια να κοινοποιηθούν σε ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να τις βλέπουν με την ησυχία τους.

Οι εικονικές περιηγήσεις, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές φωτογραφίες ξενοδοχείων, επιτρέπουν στους πελάτες να φανταστούν τον εαυτό τους στον χώρο.  

Ενσωμάτωση υπηρεσιών κρατήσεων

Παρά το γεγονός ότι οι μηχανές κρατήσεων και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία (OTA) είναι διαθέσιμα εδώ και αρκετό καιρό, πολλά ξενοδοχεία και θέρετρα εξακολουθούν να χάνουν σημαντικές δυνατότητες λόγω έλλειψης τεχνολογίας για τη σύνδεση των μηχανών κρατήσεων τρίτων με τα δικά τους συστήματα.

Τα ξενοδοχεία έπρεπε μέχρι πρόσφατα να συνδέουν και να διατηρούν χειροκίνητα διάφορες ιστοσελίδες κρατήσεων, πράγμα που ήταν δύσκολο και χρονοβόρο.

Ωστόσο, οι νέες εξελίξεις επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να αυξήσουν την εμβέλειά τους με ελάχιστη προσπάθεια, συνδέοντας αυτόματα το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων τους με τις πιο δημοφιλείς μηχανές κρατήσεων τρίτων. Τα σύγχρονα εργαλεία παρέχουν βελτιστοποιημένες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας μια ομαλή διαδικασία κράτησης από τη στιγμή που ένας επισκέπτης βλέπει τις τιμές και τους τύπους δωματίων σας σε έναν ιστότοπο τρίτου μέρους μέχρι να κάνει check-in μαζί σας.

Αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της παρουσίας σας σε πολλαπλά κανάλια κρατήσεων, μπορείτε να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να τους φέρετε στις πόρτες του ξενοδοχείου σας, λόγω της μεγάλης παγκόσμιας παρουσίας των OTA και της προβολής τους στο διαδίκτυο. Μετά από αυτό, είναι στο χέρι σας να δημιουργήσετε την εμπειρία που θα ενθαρρύνει τους πελάτες να επιστρέψουν μέσω του Remarketing, καθώς και να τους δώσετε πλεονεκτήματα που θα τους παρακινήσουν να κάνουν κράτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας σας.

Ιnternet of things (IoT)

Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) περιγράφει το δίκτυο φυσικών αντικειμένων – “πραγμάτων” – που είναι ενσωματωμένα με αισθητήρες, λογισμικό και άλλες τεχνολογίες με σκοπό τη σύνδεση και την ανταλλαγή δεδομένων με άλλες συσκευές και συστήματα μέσω του Διαδικτύου.

Το IoT, ή “το διαδίκτυο των πραγμάτων”, αναφέρεται σε αντικείμενα και εξοπλισμό που μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και μεταξύ τους. Έχει τη δυνατότητα να φέρει επανάσταση στα ξενοδοχεία απλοποιώντας τη διαχείριση και τη συντήρηση των ακινήτων και αυξάνοντας τη συμμετοχή των επισκεπτών.

Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων μπορούν πλέον να παρακολουθούν και να ελέγχουν κάθε πτυχή ολόκληρης της ιδιοκτησίας τους από ένα ενιαίο κανάλι επικοινωνίας, αναπτύσσοντας προϊόντα με δυνατότητα IoT. Αυτού του είδους η αξιολόγηση επιτρέπει στις ιδιοκτησίες να προγραμματίζουν εκ των προτέρων τη συντήρηση έτσι ώστε τα φώτα της πισίνας ή το ντους των επισκεπτών να επισκευάζονται όταν αρχίζουν να δυσλειτουργούν, αλλά πριν χαλάσουν πραγματικά.

Μπορούν επίσης να διαχειρίζονται καλύτερα τη χρήση ενέργειας και να συμβάλλουν σε πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, όπως η μείωση της θερμοκρασίας στην αίθουσα γυμναστικής όταν αυτή δεν χρησιμοποιείται.

Το IoT θα χρησιμοποιείται επίσης όλο και περισσότερο για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, όπως για παράδειγμα, επιτρέποντας στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους ως κλειδιά πρόσβασης σε ανέσεις όπως είναι για παράδειγμα οι πισίνες και τα γήπεδα τένις. 

Υπηρεσίες self service

Η υπηρεσία self-service επιτρέπει στους επισκέπτες να επιλέξουν μεταξύ μοντέλων εξυπηρέτησης με αυξημένη ή περιορισμένη επαφή, ενώ παράλληλα το προσωπικό του ξενοδοχείου έχει την δυνατότητα να αφοσιώθεί  στην καλύτερη εξυπηρέτηση όσων προτιμούν την direct επικοινωνία.

Ορισμένα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν βιομετρικά στοιχεία για να κάνουν το check-in/out με αυτοεξυπηρέτηση ακόμη πιο ομαλό. Οι επισκέπτες μπορούν να καταχωρούν τα δακτυλικά τους αποτυπώματα ή τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους στο PMS (Property Management System), για παράδειγμα, και να χρησιμοποιούν την ταυτοποίησή τους για να επικυρώνουν το check-out και να αποκτούν πρόσβαση σε δωμάτια και άλλες εγκαταστάσεις που έχουν κρατήσει χωρίς τη χρήση κλειδιών ή καρτών.

Όταν οι επισκέπτες επιστρέφουν, θα αναγνωρίζονται αμέσως και θα τους προσφέρονται όλες οι αγαπημένες τους υπηρεσίες.

Smart guest rooms

Οι ψηφιακές ανέσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες στα δωμάτια των ξενοδοχείων | Smart Hotel 2022. Οι επισκέπτες θέλουν να μπορούν να αλλάζουν τη θερμοκρασία του δωματίου τους ή να κάνουν κράτηση για πρωινό με ένα απλό πάτημα.

Τα tablets στα δωμάτια αντικαθιστούν τα παραδοσιακά ντοσιέ με πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ελέγχουν τις ώρες πρωινού, τα μενού των εστιατορίων, τις υπηρεσίες σπα και τις συστάσεις της περιοχής, καθώς και να παίζουν μουσική, να ελέγχουν τα φώτα, τις κουρτίνες και τη θέρμανση του δωματίου, ακόμη και να στέλνουν αιτήματα στη ρεσεψιόν.

Ορισμένα ξενοδοχεία μετατοπίζουν την ηλεκτρική ενέργεια στο gadget του επισκέπτη, μειώνοντας ακόμη περισσότερο το ενεργιακό τους αποτύπωμα. Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν τη δική τους κινητή συσκευή για να κάνουν check in, να έχουν πρόσβαση στο δωμάτιό τους, να επιλέγουν υπηρεσίες ψυχαγωγίας, ακόμη και να ρυθμίζουν την ισχύ του φωτισμού στα δωμάτιά τους.

Οι φωνητικοί έλεγχοι, οι οποίοι είναι ήδη διαδεδομένοι στα σπίτια, γίνονται όλο και πιο συνηθισμένοι στα ξενοδοχεία. Αυτοί οι εικονικοί βοηθοί δεν είναι μόνο έξυπνοι και διαισθητικοί, αλλά έχουν και προσωπικότητα που τους επιτρέπει να συνδέονται με τους επισκέπτες. 

Είτε πιστεύετε ότι πρόκειται για μια περαστική μόδα είτε για μια μακροπρόθεσμη τάση, αυτές οι βελτιώσεις δείχνουν  την ανάγκη των ξενοδοχείων να εξελίξουν την ποιότητα της εξατομικευμένης υπηρεσίας. Αν θέλουν να συνεχίσουν να εντυπωσιάζουν τους επισκέπτες τους και να έχουν προοπτικές μελλοντικής επιτυχίας, οι πιο παραδοσιακοί ξενοδόχοι δεν έχουν παρά να αποδεχτούν πλήρως τον τεχνολογικό μετασχηματισμό.

Hotel Marketing Trends 2022

Τα ξενοδοχεία έχουν συνειδητοποιήσει ότι τώρα είναι η ώρα να χρησιμοποιήσουν τη νέα τεχνολογία προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες τους .

Καθώς ο ξενοδοχειακός τομέας ανακάμπτει και ο αριθμός των πελατών αυξάνεται, τα ξενοδοχεία που υιοθετούν μια ολιστική προσέγγιση για τη βελτίωση των λειτουργιών τους και δίνουν προτεραιότητα σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική έναντι των προσωρινών λύσεων θα έχουν κατακτήσει και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην απαιτητική ξενοδοχειακή αγορά.

[ D(isruptive) + Hotel +(T)ech ]

    Διαβάστε επίσης

    1512 2021

    Πλεονεκτήματα από τη χρήση 3D στο REAL ESTATE

    By |15 Δεκεμβρίου 2021|Categories: Εικονική Περιήγηση, Λύσεις marketing, Φωτογραφία|Tags: , , , , |Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλεονεκτήματα από τη χρήση 3D στο REAL ESTATE

    Η τεχνολογία του 3D στο REAL ESTATE Ένας [...]

    1110 2021

    Προώθηση Ξενοδοχείου – Ο απόλυτος οδηγός για αύξηση των κρατήσεων

    By |11 Οκτωβρίου 2021|Categories: Εικονική Περιήγηση, Λύσεις marketing, Ξενοδοχείο, Φωτογραφία|Tags: , , , , , , , , , , |0 Comments

    Έρευνες δείχνουν ότι μεγάλο ποσοστό πελατών συχνά επιλέγουν κατάλυμα τύπου Airbnb αντί για διαμονή σε ξενοδοχείο όταν ταξιδεύουν για αναψυχή, γιατί συχνά η επιλογή είναι λιγότερο δαπανηρή, είναι λιγότερο αποστειρωμένη και μπορεί να προσφέρει μοναδικές πινελιές που κάνουν τον χώρο πιο οικείο.

    210 2021

    “3D” Εικονική Περιήγηση η φωτογραφία του σήμερα

    By |2 Οκτωβρίου 2021|Categories: Εικονική Περιήγηση, Λύσεις marketing, Φωτογραφία|Tags: , , , , , , , |0 Comments

    "3D" Εικονική Περιήγηση η φωτογραφία του σήμερα! Ποιός [...]

    Share This Story, Choose Your Platform!

    Go to Top