Πίνακας Περιεχομένων

Οι 11 ενέργειες για την προώθηση του ξενοδοχείου σας!

Ως υπεύθυνος ενός τουριστικού καταλύματος, σίγουρα γνωρίζετε ότι το ψηφιακό περιεχόμενο στην προώθηση ξενοδοχείου είναι ζωτικής σημασίας.

Μπορεί επίσης να έχετε παρατηρήσει ότι η τιμή και η τοποθεσία δεν είναι πλέον οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες για την απόφαση του κοινού σας στην επιλογή ενός συγκεκριμένου ξενοδοχείου.

Δείτε τις παρακάτω χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην αύξηση του conversion rate, δηλαδή την μετατροπή των επισκεπτών σε κρατήσεις και την αύξηση της πληρότητάς σας.

Προώθηση ξενοδοχείου και βασικές ερωτήσεις!

  • Πελάτες

Υπάρχουν δύο τύποι πελατών: εκείνοι που απολαμβάνουν τη διαμονή σε ξενοδοχεία και εκείνοι που ερευνούν όλες τις διαθέσιμες εναλλακτικές. Έρευνες δείχνουν ότι μεγάλο ποσοστό πελατών συχνά επιλέγουν κατάλυμα τύπου Airbnb αντί για διαμονή σε ξενοδοχείο όταν ταξιδεύουν για αναψυχή, γιατί συχνά η επιλογή είναι λιγότερο δαπανηρή, είναι λιγότερο αποστειρωμένη και μπορεί να προσφέρει μοναδικές πινελιές που κάνουν τον χώρο πιο οικείο. Ωστόσο, αν το ξενοδοχείο μπορεί να προωθήσει σωστά την επιχείρησή του, να προσφέρει μια λογική τιμή και να μεταφέρει μία αίσθηση μοναδικότητας στον πελάτη, αυτή η απόφαση μπορεί εύκολα να αλλάξει.

  • Ανταγωνισμός

Το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού στον κλάδο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ προκαλεί δυσκολίες στον σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης. Με την άνοδο της δημοτικότητας ιστότοπων όπως η Airbnb και η Home Away, έχει γίνει ακόμη πιο δύσκολο να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό για να πετύχετε περισσότερες κρατήσεις. Ενώ οι υπεύθυνοι marketing ξενοδοχείων είναι πολύ εξοικειωμένοι με αυτές τις προκλήσεις, εξακολουθούν να είναι επιφορτισμένοι με το να πετύχουν (και ελπίζουν να ξεπεράσουν) τους στόχους τους, οι οποίοι σχεδόν πάντα συνδέονται με τις κρατήσεις.

  • Ερωτήσεις

Τι μπορεί λοιπόν να κάνει ο υπεύθυνος προβολής και προώθησης του ξενοδοχείου αν αντιμετωπίζει δυσκολίες στην υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ?

Πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι στις μηχανές αναζήτησης θα σας βρουν από την πρώτη στιγμή, και θα γοητευτούν τόσο πολύ από το κατάλυμά σας ώστε να μην μπορούν να περιμένουν να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους?

Αυτές και άλλες πολλές απαντήσεις που αφόρούν την προώθηση ξενοδοχείου, σας δίνονται στη παρακάτω λίστα με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθεί το τμήμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας.

Προώθηση Ξενοδοχείου

Ας αναλύσουμε τις 11 στρατηγικές προώθησης για το ξενοδοχείο σας:

  • #1: Κάντε το Ξενοδοχείο σας εύκολα αναζητήσιμο στο διαδίκτυο!

Ας το παραδεχτούμε: η τεχνολογία μας έχει κατακτήσει. Οι μέρες όπου τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είχαν τον πρώτο λόγο στη δημιουργία πακέτων διακοπών, στις κρατήσεις και στην προώθηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Οι ταξιδιώτες σήμερα έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν τη δική τους συγκριτική έρευνα, χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης χωρίς να σηκωθούν από την άνεση του καναπέ τους. Εάν το ξενοδοχείο σας είναι δύσκολο να βρεθεί στο διαδίκτυο και ειδικά στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, στα social media και στις πλατφόρμες online κρατήσεων, δεν θα μας προκαλούσε έκπληξη το γεγονός ότι οι κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας είναι λίγοστές.

Για νέες κρατήσεις και αύξηση των ήδη υπαρχόντων, θα πρέπει να είστε ΠΑΝΤΟΥ στο διαδίκτυο, ώστε το ενδιαφερόμενο κοινό σας να μπορεί να σας ανακαλύψει στο ταξίδι της έρευνας για κράτηση δωματίου.

SEO

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες ξεκινούν την αναζήτησή τους για ένα μέρος, για τα καταλύματα και για να ανακαλύψουν τα ιδιαίτερα μυστικά ενός προορισμού χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης, γι’αυτό τα λενοδοχεία πρέπει να κρατούν διαρκώς το SEO τους ενημερωμένο. Ενσωματώστε δημοφιλείς λέξεις κλειδιά του ξενοδοχείου σας στο υλικό του ιστότοπού σας και βεβαιωθείτε ότι η ταχύτητα φόρτωσης στην ιστοσελίδα σας είναι πολύ γρήγορη – βελτιστοποιημένη.

Μη βασίζεστε μόνο στην βελτιστοποίηση των οργανικών αποταλεσμάτων!

Η βελτιστοποίηση των οργανικών αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ σημαντική, αλλά μην βασίζεστε μόνο σε αυτή. Για τις αναζητήσεις που σχετίζονται με ξενοδοχεία, η σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP) εμφανίζει στις πρώτες θέσεις της λίστας τα διαφημιζόμενα αποτελέσματα και στη συνέχεια τα οργανικά, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες θα συναντήσουν πρώτα διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις γεμίζουν ολόκληρη την οθόνη, όπως στο παρακάτω παράδειγμα οθόνης

  • #2: Remarketing!

Γνωρίζατε ότι το ποσοστό εγκατάλειψης της κράτησης ξενοδοχείων μέσω διαδικτύου είναι 75%?

Σωστά, τρεις στους τέσσερις ανθρώπους ξεκινούν τη διαδικασία κράτησης, παρασύρονται και εγκαταλείπουν την κράτησή τους. Ποιος ξέρει αν έφταιγε ο ντελιβεράς που διέκοψε τη διαδικασία κράτησής τους ή η αίσθηση ότι θα μπορούσαν να βρουν καλύτερη προσφορά αλλού. Όποια και αν είναι η αιτιολογία, δεν πρέπει να εγκαταλείψετε τη προσπάθεια remarketing του ενδιαφερόμενου κοινού.

Το Remarketing είναι η προβολή διαφημίσεων σε άτομα που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως την ιστοσελίδα σας, έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας για κινητά ή με τη συγκατάθεσή τους έχουν αφήσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Η επαναστόχευση χρησιμοποιεί κυρίως πληρωμένες διαφημίσεις για την επαναπροσέγγιση κοινού που έχει επισκεφθεί τον ιστότοπο ή τα κοινωνικά προφίλ σας.

Είναι πολλοί οι λόγοι που αποσπούν την προσοχή των ενδιαφερομένων, όχι μόνο από κοινούς περισπασμούς (όπως αναδυόμενες ειδοποιήσεις τηλεφώνου και μωρά που κλαίνε), αλλά και από τις εκατοντάδες άλλες επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους, άρα η επαναληπτική αγορά αποτελεί ζωτικής σημασίας στρατηγική προώθησης στο marketing του ξενοδοχείου σας.

Μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε το ποσοστό εγκατάλειψης και να κλείσετε περισσότερες κρατήσεις με το remarketing, παρέχοντας μία ελκυστική προσφορά σε επισκέπτες που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, για να τους υπενθυμίζετε ότι είστε εκεί. Δείξτε τους μια διαφήμιση στα social media για να τους δελεάσετε να κάνουν κράτηση σε εσάς και όχι στους ανταγωνιστές σας και κάντε τη διαδικασία κράτησης όσο το δυνατόν πιο απλή για τους πελάτες σας.

Ρυθμίστε διαφημίσεις μέσω του Google Ads και καναλιών social media marketing όπως το Facebook το συντομότερο δυνατό!

  • #3: Βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζετε το σωστό κοινό.

Τι προφίλ έχει το ξενοδοχείο που προωθείτε και ποιος πιστεύετε ότι είναι ο μέσος πελάτης σας?

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ενός Boutique Hotel στο κέντρο της Αθήνας, πρέπει να χρησιμοποιούν διαφορετική μέθοδο και προσέγγιση από εκείνους ενός Ξενοδοχείου 5 αστέρων στις αμμώδεις παραλίες των ακτών της Πάρου. Οι συγκεκριμένοι ταξιδεύουν με διάφορους τρόπους, κάνουν διαφορετικές κρατήσεις και έχουν διαφορετικό προϋπολογισμό. Ως εκ τούτου, μέθοδοι όπως η στόχευση εισοδήματος θα ήταν χρήσιμες.

Ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται αυτονόητο, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι τρόποι για να τμηματοποιήσετε τους πελάτες – στόχους σας όταν πρόκειται για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ.

Πολλά ξενοδοχεία απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα οικονομικών επιπέδων, μπορεί να προσφέρουν δωμάτια που είναι πολυτελή (όπως προεδρικές σουίτες), καθώς και δωμάτια που πωλούνται συχνά με έκπτωση. Αυτές οι δύο κατηγορίες δωματίων πρέπει να τμηματοποιηθούν και να στοχευθούν ξεχωριστά. Ακόμη και ξενοδοχεία της ίδιας αλυσίδας, μπορεί να προσφέρουν διαφορετικές παροχές ανάλογα με τον τόπο λειτουργίας τους. Όλοι αυτοί οι παράγοντες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για να έχουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης.

Για να είστε σίγουροι ότι προβάλετε το σωστό μήνυμα στο σωστό υποψήφιο πελάτη σας, ίσως χρειαστεί να τμηματοποιήσετε το κοινό σας σε δύο, τρεις ή ακόμη και τέσσερις ανεξάρτητες καμπάνιες. Και, χάρη σε τεχνολογίες, όπως οι επιλογές στόχευσης κοινού των social media, αυτό δεν είναι πλέον τόσο δύσκολο όσο ήταν κάποτε.

Απλά αφιερώστε χρόνο για να καθορίσετε το κοινό – στόχο σας, ώστε να μπορείτε να στείλετε το κατάλληλο μήνυμα στο σωστό άτομο τη σωστή στιγμή!

  • #4: Επενδύστε σε μία “Εικονική Περιήγηση” του Ξενοδοχείου σας.

Ο κλάδος της φιλοξενίας και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας έχει συνειδητοποιήσει τις δυνατότητες της εικονικής πραγματικότητας για την προσέλκυση επισκεπτών, την αύξηση των εσόδων και τη δημιουργία περισσότερων κρατήσεων. Ένας τρόπος με τον οποίο τα ξενοδοχεία αγκαλιάζουν αυτή την τεχνολογία είναι οι Εικονικές Περιηγήσεις.

Αυτές οι διαδραστικές περιηγήσεις χρησιμοποιούν τους πραγματικούς χώρους του ξενοδοχείου, για να δώσουν στους υποψήφιους επισκέπτες μια καθηλωτική περιήγηση 360 μοιρών, ώστε να μπορούν να εξερευνήσουν το ξενοδοχείο για να έχουν μία ολοκληρωμένη άποψη πριν κάνουν κράτηση.

Τα οφέλη της εικονικής περιήγησης στην προώθηση ξενοδοχείου:

  1. Μια διαδραστική εικονική περιήγηση τραβάει τη προσοχή του κοινού σας και δημιουργεί μια θετική πρώτη εντύπωση!
  2. Σας επιτρέπει να προβάλλετε τους χώρους του ξενοδοχείου σας με τρόπο που οι φωτογραφίες και τα βίντεο δεν μπορούν!
  3. Επιτρέπει στους υποψήφιους πελάτες να εξερευνήσουν τις εγκαταστάσεις σας από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή – 24/7!
  4. Δείχνει τεχνολογική ενημέρωση και διαφοροποίηση στην επιχείρησή σας!
  5. Δείχνει τη πραγματικότητα, πράγμα που δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας!
  6. Η υψηλής ποιότητας Εικονική Περιήγηση διασφαλίζει το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού!
  7. Αύξηση αφοσίωσης πελατών!
  8. Χαμηλό κόστος, χαμηλή συντήρηση, αλλά εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ!
  9. Η Google δίνει έμφαση σε επιχειρήσεις που διαθέτουν εικονική περιήγηση!
  10. Τα διαδραστικά μέσα βοηθούν τους επισκέπτες να παραμείνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην ιστοσελίδα σας!
  11. Δίνει στους επισκέπτες σας τον έλεγχο της εμπειρίας τους, έχοντας την ελευθερία να επιλέξουν τι θα δουν.

Περιηγηθείτε LIVE στο παρακάτω παράδειγμα “3D Εικονικής Περιήγησης:

  • #5: Αυξήστε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Οι εποχές αιχμής των κρατήσεων είναι πολύ διαφορετικές εαν διαχειρίζεστε ένα Ξενοδοχείο κοντά σε ένα χιονοδρομικό κέντρο ή μια μονάδα ενοικιαζόμενων δωματίων σε ένα καλοκαιρινό θέρετρο.

Ως υπεύθυνος του ξενοδοχείου, γνωρίζετε πιθανώς πολύ καλά τις περιόδους αιχμής των κρατήσεών σας, αλλά όταν πρόκειται για την κατανομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού, μπορεί να μην είσαστε σωστά προετοιμασμένοι. Είναι φυσικό να ξοδεύετε μεγαλύτερο μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού σας κατά τη διάρκεια της πιο πολυσύχναστης περιόδου.

Προσδιορίστε πότε η κίνηση είναι υψηλή, σταθερή ή υποτονική και κάντε ανάλογες προσαρμογές στον προϋπολογισμό σας. Σιγουρευτείτε ότι η χρονική περίοδος της διαφημιστικής σας εκστρατίας είναι εναρμονισμένη με την διάρκεια της περιόδου, και φυσικά δεν πρέπει να είναι πολύ μικρή. Παρόλο που αυτό απαιτεί συχνά προνοητικότητα, η Google και άλλες πλατφόρμες διαφημίσεων καθιστούν αρκετά απλή την αλλαγή του προϋπολογισμού σας σε συνεχή βάση. Απλά βεβαιωθείτε ότι το κάνετε σωστά.

Ένα άλλο στοιχείο που πρέπει να εκμεταλλευτείτε είναι η χρήση του χρονοπρογραμματισμού των διαφημίσεων. Πότε οι περισσότεροι άνθρωποι σχεδιάζουν τις διακοπές τους?

Εάν έχετε ένα ξενοδοχείο που προσελκύει συχνούς επαγγελματίες ταξιδιώτες, αυτοί οι πελάτες είναι πιθανότερο να κάνουν κράτηση κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας τους, ενώ πελάτες που ταξιδεύουν για αναψυχή συνήθως τείνουν να κάνουν κράτηση τις καθημερινές ή τα Σαββατοκύριακα.

Εξετάστε τα δεδομένα και δημιουργήστε ένα πρόγραμμα διαφημίσεων, ώστε οι διαφημίσεις σας να προβάλλονται με μεγαλύτερο προϋπολογισμό μόνο κατά τη διάρκεια των επιθυμητών περιόδων αιχμής.

  • #6: Προσφέρετε κίνητρα για να σας επιλέξουν!

Προσαρμογή στις ανάγκες των επισκεπτών και προβάλετε τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα.

Γιατί να επιλέξουν εσάς αντί για το ξενοδοχείο που βρίσκεται απέναντι, ή που βρίσκεται σε πιο βολική τοποθεσία ή προσφέρει πιο χαμηλές τιμές?

Το ξενοδοχείο σας πρέπει να προσφέρει έναν επιτακτικό λόγο για να σας επιλέξουν οι πελάτες σας έναντι του ανταγωνισμού.

Αν δεν υπάρχουν προφανείς λόγοι, όπως το να έχετε τις καλύτερες τιμές ή τις καλύτερες βαθμολογίες, σκεφτείτε κάποια μοναδικά κίνητρα και προσφορές που μπορείτε να δώσετε στους δυνητικούς πελάτες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρέχετε έκπτωση 15% σε όλους τους επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά. Τα κίνητρα είναι επίσης αποτελεσματικά στο να ενσταλάξουν στους πελάτες μια αίσθηση επείγοντος, ενθαρρύνοντάς τους να κάνουν άμεση κράτηση μαζί σας πριν χάσουν μια μοναδική προσφορά περιορισμένου χρόνου.

Σκεφτείτε το ακόλουθο παράδειγμα ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Έχοντας αφιερώσει μία ολόκληρη ενότητα της ιστοσελίδας του στις ειδικές προσφορές, προσφέρει μία λίστα από προσφορές προσανατολισμένες στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών του. Μια προσφορά περιλαμβάνει έκπτωση 30% για διαμονή δύο ή περισσότερων διανυκτερεύσεων, άλλη προσφορά δίνει 15% έκπτωση στο φαγητό και 24ωρη πρόσβαση στο γυμναστήριο.

Οι συνδυασμοί και οι επιλογές είναι ανεξάντλητες, βάση των δυνατοτήτων του ξενοδοχείου και του target group των πελατών του!

  • #7: Αναπτύξτε τοπικές συνεργασίες.

Το πιθανότερο είναι ότι το ξενοδοχείο σας δεν βρίσκεται στη μέση του πουθενά.

Είναι πολύ πιθανό να περιβάλλεστε από τοπικά καταστήματα και αξιοθέατα. Πρέπει να γνωρίσετε τους γείτονές σας, είτε πρόκειται για γνωστά εστιατόρια, επιχειρήσεις ή στούντιο γιόγκα. Το να αναπτύξετε συνεργασίες με ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων είναι μια καταπληκτική προσέγγιση για να δημιουργήσετε συμμαχίες και να υποστηρίξετε ο ένας τον άλλον, ειδικά αν προωθείται ένα μπουτίκ ξενοδοχείο και όχι μια αλυσίδα.

Για παράδειγμα, το ξενοδοχείο σας μπορεί να κάνει μία στρατηγική συνεργασία με ένα γνωστό οινοποιείο διοργανώνοντας έναν διαγωνισμό στον οποίο ο νικητής θα λάβει δωρεάν ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του οινοποιείου και γευσιγνωσία κρασιού, καθώς και μία έκπτωση στη διαμονή του στο κατάλυμά σας.

Η οικοδόμηση αυτών των συνεργασιών θα οδηγήσει σε απλό, αποτελεσματικό και οικονομικά αποδοτικό μάρκετινγκ που θα αυξήσει σημαντικά τα ποσοστά των κρατήσεών σας.

Προώθηση Ξενοδοχείου και Τοποθεσίας
  • #8: Μην προβάλλετε μόνο το ξενοδοχείο, προβάλλετε και την τοποθεσία!

Πολλοί είναι οι εν δυνάμει πελάτες οι οποίοι είναι αναποφάσιστοι σχετικά με το αν η πόλη ή η περιοχή όπου βρίσκεται το ξενοδοχείο σας είναι το καταλληλότερο μέρος για να περάσουν τη περίοδο των διακοπών τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να επικεντρωθείτε αποκλειστικά στις ανέσεις που παρέχει το ξενοδοχείο σας. Ενώ η προώθηση της κορυφαίας υπηρεσίας δωματίου και της πισίνας σας είναι ζωτικής σημασίας, η προώθηση της τοποθεσίας, των αξιοθεάτων και των δραστηριοτήτων που προσφέρει η ευρύτερη περιοχή είναι εξίσου σημαντική για την επιχείρησή σας.

Τι κάνει την πόλη ή την ευρύτερη περιοχή σας δημοφιλή τουριστικό προορισμό?

Αυτό είναι κάτι που οι μελλοντικοί επισκέπτες θα θέλουν να γνωρίζουν, γιατί είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους.

Ρίξτε μια ματιά στο ακόκουθο καταπληκτικό παράδειγμα. Πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αντί να εστιάζουν κυρίως στις σύγχρονες ανέσεις του ξενοδοχείου τους, διαφημίζουν ενεργά τις τοπικές εκδηλώσεις σε ένα στοχευμένο πελατολόγιο επισκεπτών φεστιβάλ, συναυλιών και γενικότερα εκδηλώσεων. Αυτή είναι μία ολοκληρωμένη τακτική και είναι πολύ πιθανό να τους βοηθήσει να προσελκύσουν επισκέπτες, οι οποίοι διαφορετικά δεν θα είχαν σκεφτεί τη περιοχή τους ως προορισμό διακοπών.

Αξιοποιήστε τοπικά αξιοθέατα και εκδηλώσεις στο μάρκετινγκ σας και αναδείξτε όλα αυτά για τα οποία είναι γνωστή η πόλη σας!

  • #9: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι απλός και οπτικά ελκυστικός.

Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται αυτονόητο, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων ξενοδοχείων που δεν ανταποκρίνονται και δε συμβαδίζουν με τις σύγχρονες τάσεις στο επίπεδο του σχεδιασμού. Αυτό είναι ένα τεράστιο εμπόδιο για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου.

Γιατί η πραγματική σας τοποθεσία να είναι καθαρή και ελκυστική αν δεν είναι και η ιστοσελίδα σας?

Επειδή η ιστοσελίδα σας είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που έχει κάποιος για το ξενοδοχείο σας, πρέπει να είναι όμορφη και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες (σε οποιαδήποτε συσκευή) μπορούν να ανακαλύψουν γρήγορα και εύκολα τις πληροφορίες που χρειάζονται και να κάνουν άμεση κράτηση.

Επικεντρωθείτε στη διατήρηση του στυλ και της πλοήγησης του ιστότοπού σας. Ένα καθαρό, αιχμηρό και απλό περιβάλλον είναι ιδανικό.

  • Πρωταρχικός στόχος είναι η κατασκευή ιστοσελίδων βάση τών κανόνων για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης
  • Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας είναι επαγγελματικές, υψηλής ανάλυσης και εμφανίζονται στις κατάλληλες μορφές και αναλογίες σε φορητές και κινητές συσκευές
  • Για να αποφύγετε την εγκατάλειψη κατά τη διάρκεια της κράτησης, διατηρήστε τη γλώσσα σαφή και απλή
  • Bεβαιωθείτε επίσης ότι η διαδικασία κράτησης είναι απλή
  • Τα βίντεο είναι επίσης αποτελεσματικά επειδή παρουσιάζουν τo ξενοδοχείο σας με έναν πιο ολοκληρωμένο και διασκεδαστικό τρόπο.
  • Τέλος χρησιμοποιήστε νέες τεχνολογίες, όπως είναι η παρουσίαση των εγκαταστασεών του ξενοδοχείου σας μέσα απο μία Εικονική Περιήγηση

Ακολουθεί παράδειγμα!

Το Kalya Suites στη Σαντορίνη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ιστοτόπου ξενοδοχείου που ενσωματώνει όλες αυτές τις ελκυστικές σχεδιαστικές πτυχές. Ο συνδυασμός της απλότητας, των βελτιστοποιημένων φωτογραφιών, της στοχευμένης πληροφορίας καθώς και η ενσωμάτωση εφαρμογής εικονικής περιήγησης είναι ζωτικής σημασίας.

  • #10: Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους.

Στον κλάδο της φιλοξενίας, το μάρκετινγκ και η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργούν “χέρι-χέρι”.

Όταν κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας, είναι πολύ πιο πιθανό να το ανταποδώσουν και να κάνουν το ίδιο για εσάς με τη μορφή καλών διαδικτυακών κριτικών, συστάσεων και επαναλαμβανόμενων επισκέψεων.

Τι σημαίνει λοιπόν να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών?

Το πρώτο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας προσλαμβάνονται και εκπαιδεύονται με τη νοοτροπία “πρώτα ο πελάτης”. Παρόλο που η συνεργασία με τους ανθρώπους μπορεί να είναι δύσκολη, είναι ζωτικής σημασίας να βάζετε πάντα τον καταναλωτή πάνω απ’ όλα. Ας φανταστούμε ότι ο πελάτης του ξενοδοχείου σας είναι δυσαρεστημένος με τη θέα του δωματίου του και δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα δωμάτια για να προσφέρετε. Προσπαθήστε να τους αλλάξετε δωμάτιο για το υπόλοιπο της διαμονής τους, όταν αυτό θα είναι εφικτό, ως ευχαριστώ προσφέρετε τους ένα μπουκάλι τοπικό κρασί και ένα χειρόγραφο σημείωμα με το οποίο θα ζητάτε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Αυτού του είδους οι χειρονομίες επιβεβαιώνουν στους πελάτες πόσο πολύ τους εκτιμάτε.

Οι πελάτες που λαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ιδιαίτερης μεταχείρισης είναι πιθανότερο να μιλήσουν σε άλλους για τις θετικές τους εμπειρίες, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πελατεία και η φήμη σας.

  • #11: Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών – Customer Loyalty Program

Οι πελάτες που σας έχουν επισκεφθεί έστω και μία φορά, μπορεί πολλές φορές να είναι το καλύτερο κοινό για να απευθυνθείτε, άλλωστε, γιατί να μην θέλουν να επιστρέψουν, αν είχαν μια καλή εμπειρία στο παρελθόν.

Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να δώσετε ένα επιπλέον κίνητρο στους πελάτες σας να επιστρέφουν ξανά.

Γιατί?

Οι επισκέπτες που επιστρέφουν θα επωφεληθούν από τα προγράμματα επιβράβευσης, τα οποία παρέχουν σημαντικές εκπτώσεις και πρόσθετα προνόμια. Ένα απλό παράδειγμα είναι το πρόγραμμά επιβράβευσης με τη μορφή πόντων, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να κερδίζουν πόντους με κάθε διαμονή τους και να επωφελούνται με διάφορες εκπτώσεις ή προσφορές. Επιπλέον τους δίνεται τη δυνατότητα να εξελίσσονται κάθε χρόνο σε διάφορα επίπεδα (Gold, Platinum κ.λπ.).

Προώθηση Ξενοδοχείων

Είμαι σίγουρος ότι ήδη δουλεύετε ασυνείδητα πάνω σε μερικές ιδέες και τεχνικές προώθησης. Ωστόσο, οι προσδοκίες των επισκεπτών και οι τάσεις της αγοράς εξελίσσονται συνεχώς. Ως εκ τούτου, πρέπει να ενημερώνεστε για τις πληροφορίες αυτές και να εφαρμόζετε νέες μεθόδους μάρκετινγκ για την προώθηση του ξενοδοχείου σας.

Έγγραφείτε στο κανάλι μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

Περιηγηθείτε στα Project μας!