Πίνακας Περιεχομένων
Σήμερα, θα ανακαλύψουμε τι θα πει πραγματικά το 3D για μία “Εικονική Περιήγηση” και πως μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει τις διαφορές.
Πίνακας Περιεχομένων
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά:
Τι είναι μια “3D Εικονική Περιήγηση” ενός χώρου?
3D Εικονική Περιήγηση ή αλλιώς 3D Virtual Tour είναι η προσομοίωση μιας τοποθεσίας, είναι η αναπαράσταση ενός πραγματικού χώρου, είναι το ακριβές ψηφιακό αντίγραφο μέσω του οποίου μπορούμε να εξερευνήσουμε, χωρίς κανένα περιορισμό έναν χώρο σα να είμασταν πραγματικά εκεί.
Η 3D Εικονική Περιήγηση αποτελείται από τη συλλογή τρισδιάστατων δεδομένων του χώρου και των αντικειμένων που βρίσκονται σε αυτόν, καταγράφοντας τη γεωμετρία καθώς και τη χρωματική πληροφορία, με αποτέλεσμα τη τρισδιάστατη ψηφιοποίηση, αποτύπωση του χώρου σε ένα “3D Μοντέλο”. Όλα αυτά τα δεδομένα που συγκεντρώνονται σχηματίζοντας ένα 3D Μοντέλο Εικονικής Περιήγησης, θα βοηθήσουν τους πιθανούς πελάτες σας να δουν το χώρο σαν να βρίσκονται στην τοποθεσία αυτοπροσώπως.
Οποιοσδήποτε χώρος έρχεται μπροστά σε οποιονδήποτε χρήστη, από οπουδήποτε, οποιαδήποτε ώρα σε όλες τις συσκευές. Το κοινό μπορεί να εξερευνήσει τον χώρο απλά κάνοντας κλικ ή αγγίζοντας την οθόνη του. Μπορεί να κοιτάξει πάνω ή κάτω, όπως επίσης να κοιτάξει από άκρη σε άκρη τον χώρο όπως θα έκανε κάποιος αν βρισκόταν φυσικά σε αυτόν τον χώρο. Η μεταφορά από ένα σημείο σε ένα άλλο γίνεται ομαλά. Δεν υπάρχουν οπτικές παραμορφώσεις σε ένα πραγματικό 3D Virtual Tour.
Οπότε τι διαφοροποιεί ένα αληθινό “3D Virtual Tour” από τις αντιγραφές που κυκλοφορούν?
Η απάντηση είναι το βάθος.
Οποιαδήποτε εικονική διαδρομή μπορεί και καταγράφει δυο διαστάσεις – το ύψος και το πλάτος – αλλά μια πραγματική τριών διαστάσεων διαδρομή καταγράφει και το βάθος.
Τεχνικά, αυτό γίνεται με τη χρήση ειδικά εξοπλισμένης κάμερας με πολλαπλούς φακούς και υπέρυθρες οι οποίες μπορούν να σαρώσουν (scan) τον χώρο, να μετρήσουν και να καταγράψουν το βάθος. Στη συνέχεια, με λογισμικό που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και συνδυάζοντας τα δεδομένα που έχει καταγράψει η κάμερα, δημιουργείται το ¨Ψηφιακό Δίδυμο¨ του χώρου.
“360 Εικονική Περιήγηση”
Αν και οι τεχνικές ποικίλλουν, οι περισσότερες παραδοσιακές 360 εικονικές περιηγήσεις δεν επιτρέπουν στον θεατή να κινείται πραγματικά μέσα στο χώρο. Προσφέρουν ξεχωριστές λήψεις σφαιρικής οπτικής ενός σημείου. Οι παραδοσιακοί φωτογράφοι δημιουργούν αυτές τις περιηγήσεις χρησιμοποιώντας κάμερες DSLR ή 360 camera, τραβούν πολλές φωτογραφίες που στη συνέχεια συρράπτουν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας ένα ειδικό πρόγραμμα. Έχει περιορισμένες δυνατότητες οπτικής, δεν επιτρέπει στον χρήστη να επικεντρωθεί σε κάτι άλλο από αυτό που επικεντρώθηκε αρχικά η ίδια η κάμερα.
“3D Εικονική Περιήγηση”
Μια “3D Εικονική Περιήγηση” ξεχωρίζει προσφέροντας πολλαπλά μοναδικά σημεία προβολής καθ’ όλη τη διάρκεια της περιήγησης. Αυτό επιτυγχάνεται διότι γίνεται σάρωση του χώρου και όχι απλή στατική φωτογράφιση. Σε μία 3d εικονική περιήγηση, οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν στη σαρωμένη περιοχή με απόλυτη ελευθερία, αν θέλετε να δείτε τι βρίσκεται πίσω από μια κολόνα, μπορεί τε να περιηγηθείτε γύρω από την κολόνα, αντί να κολλήσετε σε μία μόνο οπτική.
Ποια η διαφορά ανάμεσά στην 360° Εικονική Περιήγηση και στην “3D Εικονική Περιήγηση”?
Η βασική διαφορά στην 360° και στην 3D Εικονική Περιήγηση είναι το βάθος, τα δεδομένα που συλλέγονται και η εμφάνιση του «ψηφιακού δίδυμου», αυτά καθορίζουν τι σημαίνει να προσφέρετε μια πραγματική εμπειρία 3D Εικονικής Περιήγησης με τη βοήθεια ενός επαγγελματία φωτογράφου και του κατάλληλου εξοπλισμού.
Η εποχή που οι φωτογραφίες ή ένα μικρό βίντεο ήταν το μόνο μέσο για να αναδειχτεί ένα ακίνητο έχει περάσει, θυμηθείτε τις παρουσιάσεις που χρησιμοποιούσαν μία απλή προβολή εικόνων με τη βοήθεια ενός μουσικού χαλιού, δημιουργώντας βίντεο παρουσίασης για χρήση στο YouTube. Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί πολύ από τότε, πλέον βρισκόμαστε σε μια ψηφιακή εποχή όπου οι ¨3D Εικονικές Περιηγήσεις¨ ή αλλιώς ¨3D Virtual Tours¨ κερδίζουν έδαφος μέρα με τη μέρα, η κυριαρχία τους στον τομέα παρουσίασης ακινήτων είναι αδιαμφισβήτητη. Παρόλα αυτά, όπως όλες οι νέες τεχνολογίες, έχουν βρεθεί ήδη αρκετές αντιγραφές/απομιμήσεις και παρότι πολλές το υποστηρίζουν, δεν είναι 3D στην πραγματικότητα.
Τώρα που αναγνωρίζουμε τις διαφορές ανάμεσα σε ένα ¨3D Virtual Tour¨ και των συρραμμένων πανοραμικών φωτογραφιών που αποκαλούνται 3D, γεννιέται το ερώτημα – έχει πραγματικά σημασία?
Πλεονεκτήματα μιας “3D Εικονικής Περιήγησης”
Μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε μια ¨3D Εικονική Περιήγηση¨ και μία 360 μοιρών είναι η αληθοφάνεια, δηλαδή πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι η περιήγηση. Όσο πιο πιστή στην πραγματικότητα είναι μια περιήγηση τόσο πιο εύκολα θα πείσει τον καταναλωτή. Αυτό προσφέρει αρκετά οφέλη στα ξενοδοχεία και γενικά στον κλάδο της φιλοξενίας, σε διαχειριστές ακινήτων, στους χώρους εστίασης και γενικά σε όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να παρουσιάσουν την πραγματική εικόνα των υπηρεσιών και του χώρου τους, προβάλλοντας τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα:
Επιπλέον πλεονεκτήματα και εργαλεία
Σίγουρα το σημαντικότερο όφελος που μας δίνει η 3D Εικονική Περιήγηση είναι η ακριβής μεταφορά ενός χώρου στο διαδίκτυο. Επιπλέον το 3d μοντέλο μας δίνει την δυνατότητα διαφορετικών οπτικών:
Μπορείτε ακόμη να επισημάνετε, να περιγράψετε, να σχολιάσετε τοποθετώντας ετικέτες “360Tags”, το εργαλείο σχολιασμού! Σε οποιοδήποτε σημείο της εικονικής διαδρομής οι ετικέτες ή αλλιώς σημεία ενδιαφέροντος μπορούν να ενσωματώσουν:
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να καθοδηγήσετε τον επισκέπτη επισημαίνοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θέλετε να προβάλλετε.
Επιπλέον δυνατότητες που παρέχει ένα “τρισδιάστατο ψηφιακό δίδυμο” ενός χώρου είναι η προβολή με γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, φωτογραφίες 360 μοιρών, μετρήσεις του χώρου, διασύνδεση με τους χάρτες της Google Street View και πολλά άλλα. Τέτοια στοιχεία δημιουργούν περισσότερο ενθουσιασμό με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δέσμευση του υποψήφιου πελάτη σας.
Είστε έτοιμοι να προσθέσετε το “Ψηφιακό σας Δίδυμο” στο προωθητικό σας υλικό; Ξεκινήστε επικοινωνώντας μαζί μας για να προγραμματίσουμε μία παρουσίαση για τον δικό σας χώρο, χωρίς καμία επιβάρυνση και να μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να χρησιμοποιήσει την καλύτερη τεχνολογία “λήψης της πραγματικότητας” για τη δημιουργία προσαρμοσμένων εμπειριών 3D και να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.